HTML

winalite-lovemoon-biointimo

Love moon és Biointimo Anionos betétek összehasonlítása! Mi az igazság?

Friss topikok

Linkblog

Archívum

Love moon és Biointimo Anionos betétek összehasonlítása

2010.01.07. 11:32 Kissaniko

Kedves Olvasó!

Nagyon sokmindent hallani mostanában az Anionos betétekről. Mivel nem tudtam mi az igazság, kicsit utánajártam és a következőket tudom elmondani.

Az nem kérdés, hogy az egészségre gyakorolt hatásuk létezik és ezért érdemes ilyen terméket használni.

A fent említett két termék között különösebb eltérés nem tapasztalható. Az árban viszont komoly a különbség, majdnem 100%-al olcsóbb a Biointimo termék. Ennek oka valószínűleg a love moon esetében az MLM-es értékesítés. Mint tudjuk az MLM-nél sok értékesítő jutaléka kerül kifizetésre mire eljut a termék a végső felhasználóhoz.

Hogyan is működik? A Winalite cég honlapján áttanulmányozható rendszer a következő:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

A Biointimo termék esetében a gyártótól kerül a termék a DM üzleteibe, így feltételezem nem emelkedik meg az ár annyira, mire a fogyasztóhoz kerül.

A minőséggel kapcsolatban találtam egy összehasonlító szakvéleményt (illetve arra hivatkozást - az eredeti sajnos nincs fent) , mellyel kapcsolatban az alábbi észrevételeim lennének:

A céklás tesztet mindenki otthon elvégezheti. Próbáljátok ki! Én megcsináltam és mindkét betéten elhalványult a céklafolt!

A vérrel való teszteléskor pedíg a szakvéleménnyel ellentétben a Biointimo betétnél halványodott el jelentősebben a folt.

A szakmai minősítések pedíg amelyek mindkét cég honlapján megtalálhatóak azt gondolom magukért beszélnek!

Tehát szerintem mindegy, hogy melyiket használjuk, de személy szerint én nem finanszírozom az MLM rendszert!

Remélem segíthettem azon nőtársaimnak akik már sokmindent hallottak a témáról, de bizonytalanok!

 

 

1 komment

Címkék: love fehér egészség mlm moon intim betét tampon vérzés anion menstruáció folyás anionos winalite biointimo gyogy

A bejegyzés trackback címe:

https://winalite-lovemoon-biointimo.blog.hu/api/trackback/id/tr721653725

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

laceko · http://www.syntpatik.eu 2010.07.15. 00:08:28

Kedves Weblaptulajdonos!
Az anionnal kapcsolatba találtam Önre , ajánlom figyelmébe a rendkívüli termékeimet, kérem figyelmesen olvassa végig, minden termékem egészséggel anionnal, és turmalinnal kapcsolatos!
info:

www.magnetspace.hu

Tisztelettel:

Kántor László
süti beállítások módosítása